Středa 20.11.2024 otevřeno 10h až 16h Pro info mob:776703993
víceObchodní podmínky
Způsob objednání
Objednávat si můžete on-line přímo na našich stránkách. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávámí, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu info@skisurf.cz. Pokud chcete, můžete objednávku zaslat i písemně na adresu uvedenou v kontaktních informacích, popřípadě zavolat na telefonní číslo uvedené tamtéž, na kterém Vám rádi zodpovíme i Vaše dotazy.
Dodací podmínky
Zboží většinou expedujeme do dvou až tří dnů po obdržení objednávky (v čase naší otevírací doby). Dodací lhůta tedy závisí hlavně na způsobu dodání a rychlosti dopravce. Při zaslání na dobírku je to maximálně 5 dní, odpovědnost přebírá dopravce. Při osobním odběru, až na vyjímky, je možné odebrat zboží na naší pobočce během pracovní doby ihned. Při objednávce zboží poštovní zásilkou je minimální odběr za 300 kč.
Způsob dodání
Objednané zboží odesíláme poštou, zásilkovnou, nebo kurýrem na dobírku, platbou předem na účet (vyčkejte na podklady k platbě), nebo si jej můžete vyzvednout v pracovní době u nás na pobočce a platit přímo na prodejně.
Poštovné
Způsoby dopravy a ceny poštovného naleznete při vyplňování objednávky.
Reklamační řád
1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 5 dní informovat prodávajícího.
2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího telefonicky nebo písemně (e-mailem) ve lhůtě do 5 dní od převzetí zboží a bez odkladu odeslat nejpozději však do 14 dnů. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího.
3. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury nebo doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.Oznámení o vadách výrobku při reklamaci musí zákazník přiložit v písemné formě i do balíku.
4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
5. Doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho internetového obchodu je 30 dní.
6. O reklamaci nás ihned po odeslání informujte mailem: info@skisurf.cz
7. Rušení objednávek telefonicky Pondělí - Pátek 10:00 - 18:00
Záruka vrácení peněz
Pro bezrizikové nákupy poskytujeme službu Záruka vrácení peněz. Uvědomujeme si, že nemáte možnost si zboží námi nabízené předem prohlédnout. Můžete se zmýlit a můžete tak obdržet zboží, které Vám nemusí vyhovovat. Jestliže toto zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, máte možnost zásilku vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze.
Podmínkou vrácení zboží a peněz je:
Zboží musí být naprosto neporušené, čisté a schopné dalšího prodeje, ev. v originálním neporušeném obalu (pokud byl součástí zásilky) a dobře zabalené. Oznámení o požadovaném vrácení peněz musí kupující učinit u prodávajícího telefonicky nebo písemně (e-mailem) ve lhůtě do 5 dní od převzetí zboží a bez odkladu odeslat nejpozději však do 14 dní od přijetí zboží. Ve vrácené zásilce musí být přiložena faktura/účtenka, nebo její a kopie a napište nám kam chcete vrátit peníze. Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné! Reklamace posílejte pouze jako běžný balík, dobírkou nebude zásilka přijata.
Vrácené zboží a Reklamaci zašlete na adresu:
SKI SURF SPORT
V Tůních 11
Praha 2 -120 00
tel.:608060893
Storno objednavek od 10.00-18.00h
Je možnost zaslat zboží zpět i pomocí zásilkovny, naše prodejna je zároveň výdejnou, takže stačí balík zaslat na zásilkovnu ID 2152, nebo použít vratkový kód 93442557. Při použití vratkového kódu, vám budeme vracet o 65 Kč méně - cena posílání vratky k nám.
Důležité upozornění:
Tato služba se vztahuje pouze na území České republiky. Storno a nevyzvednutí objednávky Rušení objednávek se provádí telefonicky od pondělí do pátku 10:00 - 18:00h nebo písemně na e-mail a to do 24 hodin ! Po uplynutí této doby již není možné objednávku zrušit, jelikož zásilka bude odeslána a nevyzvednutí považujeme za odmítnutí s možností zařazení hříšníka na černou listinu. Úložní doba balíku na poště je 10 dní. Pokud nebude do této doby balík předán nebo vyzvednut, bude Vaše objednávka zaslána zpět a příjemce bude taktéž zařazen na černou listinu s tím, že při další eventuelní objednávce budeme vyžadovat platbu předem.